tokyo hoteeel...

......suger! men gitarristen (tom kaulitz) e bah såååå sööt! å snygg. å het å asgullig <33 kollap å honom...man dreglar ju.  ich libe disch <<333333333333333333333
sebbe å ja gorde slut igår föresten. *suck*ja skulle göra de för min kompis sa de ja ville igentligen inte men ja gorde de å raderade honom från min mob. ja saknar honom jätte mkt å vill ha tbx honom men nu går de inte han har tagit bort mig från msn sååå litite svårt. idag i skolan gorde vi handkrämer asäklit å ja va allergisk så de sved i näsan å ja grät asså inte för ja va lessen utan för ja va allergisk. å dom stank. å kliade. inte bara på mig utan alla! sen hade vi hk å gorde typ ehm juste spaghetti å köttfärssås. sen när vi skulle till bussen hörde ja värsta ryktet. om MIG!!! dom sa så här (dom=e-l,julia d-i å några andra)
-asså olivia e ju fett kär i robin.
robin va oxå där försesten. han e lixom värsta fula feta tönten me glasögon å allt skitful. å de vrästa av allt e att julia e kär i honom å inte alls jag.fattar inte va hon fick de i från. sen så fick C (C=cornelia=bitch) å hon fick en kyss av råttan på sanning å konka eller % mm men de  rubinen(parallelklassen) mm men dom tror dom e värsta fjortisarna å ascoola å så så killarna e me tjejerna men då iaf så kyssste råttan cornelia! å han e cp skadad typ. anars gorde vi inte så mkt. joo alla platser på bussen va upptagna bland mina kompisar så ja satt en stol framför å fick sitta me värsta rckpunkfjortis tjejen. skit pinit. å så kom petra hem från frankrike å ja saknade henne sååå himla mkt å de va skithärlit å träffa henne igen, kompis<33 lixom.

Kommentarer
Postat av: Frida

en där julia verkar ju knäpp

2008-11-05 @ 21:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0