vaken :(

heeej *hjäsp*ja e asa trött. ja har gott up typ kl halv ett hela lovet å nu...halv nio!!!!ja e skitrött. visst vi sksa ju åka hem från mormor å morfar idag (de=sju skiiga tim i en bill -.-) men ja gick inte upp för de. ja gick upp för idag kan man ha datan hela dan här. ivanliga fall brukar man få lov å logga in efter kl 19:00 men sen ska mormor,mamma,tim å morfar ha datan inan mig så ja hinner såklart inte ha den förens kl typ 22:29 å de e ganska så irreterande för ja e 11 å databeroende som dom flesta andra. juste min bästis har slutat va beroende de e jätte hemskt. hon säge : olivia ja har faktist insett att min kanin är mkt roligare än datan!" men ja menar kom igen en kanin visst dom e mysiga kmen på nätet kan man ju va inne på olika sidor,msn,msn,msn, å allt.....å då  e inte nån kanin roligare sådeså
men här ere ju frost å lite snö....å nu har solen prescis kommit upp så de e jätte fint i kolla ut genom de där biga fönstret(=breve mig) för alla träden glittrar ni vet så här I
                                                                                     I
                                                                                    V
fast de e ingen liten sjö här de e bara snö :) guuh  mina ögon åker igen. men inte längre för ja har solen iögonenmwhahahahahaahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahah ånej de e sol. :S snön kommer smälta bort.fast vi ska ändå hem där fins de ju ingen sol :'( dååååååålit sa ja att de va 10- men de e de. så ja ville inte följa me ut me hundarna. på tal om djur måste ja fylla på mer å nytt vatten till mina (mina=min hamster) när vi kommer tillbax till skolna så kommer ja ligga efter igen. å så kommer vi ha bild,slöjd å charlie på månadan å så får vi sääkert spaghetti å köttfärssås för de får man ju typ alltid första dan efter loven. lite konstit igentligen. å anars får vi de typ en gång om år de e jätte dålit för skolans köttfärsås eren ända sån ja äter.....men skolans kebbabskav e skitagod. mummmmmsit. men inte godare än mmmmarabo! men endå lixom <333 vet ni vrf ja skriver onödiga saker? jo för ja e trött ingn e online på msn å ja har tråååkit. undra vrf ja har en blogg? ja menaringet kul händer i mitt liv *suck* de händer sånna saker som händer alla andra å dom andra har väll inge spec i sina liv hlr? men iaf nu snackar vi om något anat. om mina sköna tofflor tl.x ja loooooove them!sådeså å ingen kan aldri stoppa mig.mwhahhahahahhahahhahahahahhahahahahahahhahahhahahahha. nu kom mormor förbi. hon sa att de va ondödigt att ha datan nu för vi snart ska åka hem. hem.hem.HEM.heeeem. naj de e inget för mig. h-e-m. ett hem ska kännas spec säger alla.men de känns inget spec.omg ja kanske e addopterad å drf ja inte känner mig hemma? ja kanske e ..men väntaa :) de betyder att ja inte e släkt me pappa YES!!!ja vill ju inte va de hlr.ja tror mamma va otrogen me nån killw samtidit hoppas iaf de. papppa va ju säkert de endå... ^^ har ni glömt min msn? alla bloggare :P [email protected] gillar när man äger en hemsida på engelska. dubbeljudubbeljudubbeju.game dot.com(dot=.)

aja ska nog äta lite frukost nu. omfg.OMFG! ja äter aldrig frukost. ja e nog sjuk. eller så ere för ja gick upp tidigt på en lov helg? hmm ska inteä ta frukost men blogg sry men såå kul eru faktist inte å skriva i sorryy ses i morron (eller kväll) bye bye

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag var faktiskt inte data beroende när jag var elva :) men nu är jag 14 och är de :) åh snön ligger kvar här de är bara lite men men

2008-11-05 @ 21:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0