alla skarattade :(

hej....asså idag i skolan såga alla min frissa så började alla glo,skratta å viska. sen frågade ja mina KOMPISAR å dom tkr oxå de e fult. ja vet att poängen är att man ska sj tycka de e fint men seriöst när alla garvar åt en har man inte mkt självförtroende kvar. anars i skolan så hade vi musik (asa trist) å iidrot(kul) på rasten va småttingarna å dom stora ute å skrattade åt mig.  moa å sofia (nästan mina bästisar) sa "tänk positift på freda på festen kan du ha peruk!" vissst blir man glad av de?. INTE!!!! ja vill sååå byta skola men inte till nån av dom här ja bor för här erom sååå mobbinggrejiga. petra stöttade mig genom rasten men de sugiga e att moa å sofia dom skäms närom e me mig nu :( vrf måste alla va så isiotiska? oscar tyckte nog hlr inte de va så fint. han va en av dom som glode. petronella på idrotten hon trodde ja va ute ur duschrumet men de va ja inte å då sa hon. " asså vrf klipper hon sig så där kort?tror hon hon e  en kille eller?hon ser helt miffad ut" de e inte de man vill höra.......


anars idag hare varit dålit (oxå) för ja ligger såå mkt efter i matten tur att de e höstlov nästa v.

hur mkt kostar en hårförlägning??nån som vet för ja skulle gärna viljja ha en

Kommentarer
Postat av: Frida

:'(

2008-10-21 @ 20:41:35
Postat av: toppitoo

ja vet :'( men nu har alla nästan kommit över de. men inte alla *suck

2008-10-23 @ 20:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0