jävla snö

vet ni? idag så försvan all snö! dåååliiit
ja trodde iaf att min lilla kurt skulle va kvar mn neee. den hade rasat ihop såklart. men oj ja hade tur endå! ja fick en  kiiilllleee som e 11 som heter sebbe som e snygg som e underbar som e MIN ! usch imorron ska vi åka hem. å sen ska skolan börja oxå. fattar inte poängen me skolan. de ända osm händer där e att man får skäll av fröknarna öfr man inte gort läxorna anars händer de väll inge särskilt. jo man blir mobbad. å mobbar. men kolla inte mitt fel att ja mobbar. så här ere bli mobbad eller mobba. såkloart man väljer mobba. de e ganska lätt. käns faktist skönt. att mobba alltså
omg omg omg fick hans mob nr iiiiih. jo ni som inte vet raggar ja inte på krogen utan på msn å ni som inte vet min ålder... man frågar inte en dam om hennes ålder!! nee skoja ja e 11 :P nepp de trodde ni inte allt. utom du min darling (frida) å min lilla sweetie (sebbe) får absolut inte läsa min blogg. för de står ju lit saken om oscar här hehehee. juste när skolan börjar kommer ja få träffa honom igen (L) lääängtar såå mkt. usch inte till skolan. + sebbe e sääkert mkt snyggare. ånej nu fick ja kramp i armen
aaaaaj mm måste sluta skriva nu byee bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0