skriva skriva skriva

hej bloggen. idag (hela veckan) har ja typ varit sjuk.ganska så lyxit men nu ligger ja efter i allämnen. jag hatar cornelia efter som hon sagt till alla att jag har fått mens :@ det va väl endå ondödit eller alla vet inte men petronella vetå  hon komemr ju säga till clara som kommer säga till killarna å sen ere ju kört!
idag (idag) så har ja
1. tagit hem min hamster
2. börja skriva på en uppsats

tvåan e jobbi ja orkar inte skriva mkt nu har lixom tomti  skallen. jag ska antingen skriva om fantasi eller typ historiskt å ja tog så klart fantasi. men allt ja kommer på har typ något av alla andra böcker tagit!men nu kan väl skriva lite boktips plzz.
nu bryr ja mig faktist inte om att nån kanske känner igen mig för ja bryr mig inte längre. ja har tre kömpisar som gillar mig endå!
oscar gillarm ig inte längre å ja hatar honom för de. tur att ja inte han fråga på honom för då skulle han väl sagt nej. å de skulle vart pinit.
att min hamster e här känns skönt som om ja lixom inte har nåt ja behöver göra hos pappa längre men de värsta är att mamma tkr ja borde gå till skolpsykologen å de vill man ju inte. de e ju onormalt lixom. kommer inte på nåt mer att skriva just nu så bye bye

Kommentarer
Postat av: Frida

Lucka til med berättelsen.

2008-10-18 @ 20:36:25
Postat av: Frida

lycka till ***

2008-10-18 @ 20:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0