hej igen

yupp de e jag er favvo bloggare haha. ja har inge att göra så skriver lite i min blogg. Alina om du läser de här så fåru absolut inte skvallra till nån om bloggen. du får v en i gänget av frida å mig men plzzz skvallra inte till nån anan. du kanske tillo me baara  råkade komma hi å råkade skriva en komentar. man vet inte men tror inte de.

idag gick ja ut i mina nya skor me ludd i. det va fräkt alla tittade på dom. eller på vår hund som ja va ute me. men skorna lyste så tror de va skorna mer.  such va ja hatar msn nu de va en asa snygg kille ute idag men han va 22 år dålit.  å sen så sa han att ja borde blocka honom för han va så gammal men de gorde ja inte så då snackade snyggot å ja en stund till å sen blockade han MIG!!  han som va så snygg. hmm undra om de finns snygga killari  london. lixom ja ska ju dit. hoppas de. ja gillar att titta på dom. haha.

va kan man mer skriva då. ??. shit va ja skriver mkt punkter idag. haha. kolla sj. om tre dagar drar vi till england å om två dagar ka min brorsa sova här så han kand ta hand om vår hund. asså ja vet att man int ska klaga för ja e smal men ja väger asa mkt. e verkligen 46-50 kg vanligt för en 11 åring som e smal?? ja menar ja e ju inte stark. men aja e inte lika stor som andra tjejer i vår klass. en e fet å en anan e kraftig lixom glad att man inte e nån av dom

bye bye alla syltläsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0