london

hello alla mina fans XD iallfall bloggar fans (frida) (kanske alina) (ingen aning) (ska sluta göra())

oooommm exakt nio timmar så drar ja till london!!lite besatt av tiden nu haha. nae men min första resa lixom. ja ska köpa såå mkt roliga saker där. kläder,skor,kläder, mer skor,ännu mer kläder,sovenuirer, klläder XD aa ni fattar lixom o.s.v !

i skolan hände två sådär roliga saker idag
1. dröm prinsen (oscar) glodde på mig (lite i min urringade tröja hoppas inte!)
2. ja fick min första resläxa weeeeeeey.
resläxan går utp å att ja ska skriva resedagbok å sen så ska ja ta me mig nåt som dom andra kan lukta,smaka,lyssna å titta på. lite svårt för de e en stor stad. lite lättare fö moa som va i grek. lukta på ööh oliver, smaka på öööh kokosnöt, lyssna på ööh en snäcka, titta på öööh nån fin sten typ ett palmblad eller nåt men london lukta på öööh fichenchips?? smaka på fichenchips??titta på fishenchips å lyssna på oj den va svår, när ja äter krispiga fichenchips!!! nae men de e asa svårt.
men ja längtar endå.
ja tror ja å petra ska gå på tivolit å så ska sofia följa me men hon e inge kul å åker inga karusseler de e inge kul kan ja säga er(dej?)

nu tjatar min brorsa på att han vill ha datan såå bye bye

Kommentarer
Postat av: Frida

Hare så kul i London :) Håller med om att folk som inte åker karuseller är tröööökiga.

2008-09-29 @ 20:27:58
Postat av: miiig

aa eller hur sen kan hon gå me emma om hon vill

2008-09-29 @ 20:35:43
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





Med vänlig hälsning

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

2008-09-29 @ 20:39:36
Postat av: Frida

Vad är detta en till människa i din blogg

2008-09-30 @ 20:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0