länge sen nu

hellooooooooo alla tuggumin!!! asså skrev så för att det är många som nu skriver "heeeehj gums miss u" å gums tänker ja på gummi eller tuggumi så de blev tuggisar ida XP de va ganska så länge  sen ja skrev nu,,,, trööök men va i nån anans blogg och fick lusten tbx igen :D kul för er som läste min blogg (nog ingen som gör de) ska göra en ny blogg snart!!!! ni kommer bli så glada då va? höppas de =) ni får inte reda på adressen.... den får ni upptäcka sj! okej så som jag tkr nu
Bästa banden
1 paramore
2 linkin park
3 (inget band) Avril alvinge <33
4 ööööh??
 yupp de e va ja tkr!!!! i går kväll så tröttnade ja på min mobil, har skuld känslor för de för den e ny men den har inte bluethoth (stavas de så?) ingen kamera,inga spel,kan inte spela in ljud,komponera lr nåt!!! de enda bra e att den e uppfällbar å sen typ 3000 gratis sms varje månad :) så då bestämde ja mig fö godis förbud. Jag har det till Juli å sen får ja 700 att köpa en mobil för......kommer bli svårt att motstå alla ljuvliga ostbågar XD sen så mutar min egen pappa mig :/ känns lite hemskt först så sa ja nej till grejorna men nu har ja ändrat mig SÅKLART JA SKA HA SAKER värsta braiga uttnjyttningen fast mamma komemr sgäa till *suck* hoppas ni hare bra bye!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag slog sönder min mobil efter två år när jag tröttnat på den. Då fick jag enormt stora skuld känslor.

2009-01-14 @ 20:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0