Öppet hus

så himla ASTRÖKIT vem går igenligen på de? alla vet väl hur man jobbar! jaa jag tyckte de var väääääääldigt trist iallafall jo kom ni ihåg de där me "ja tänker göra ny blogg!" de kanske inte blir nåt för alla mina mailadresser e upptagna.........:( i morron ska ja få träffa min bästis som jag inte träffat på en vecka de ska bli skönt. Fast ja känner mig taskig mot moa som jag varit me den här veckan då kommer hon bli utstött! och ja ska följa me Julle hem å då kommer petra bli lessen kanske? så problematiskt . Jag har blivit intresserad av hästar och förökser hitta ett ställe att börja rida på :D braigt fast ja komemr lixom inte ha nån att rida tsm me å då kommer ja känna mig ut mobad =( fast petra lr nån kanske vill börja me mig, i början så skulle Julle å ja börja men hon e proffs å ja nybörjare så vi hammnar sällan i samma grupp *suck* så då måste jag hitta en till nybörjare .....SVÅRT LR VAD? nästa blogg ja gör ska ha nåt ämmne ja vet inte riktigt vad kanske hästar,böcker BLONDIN-BELLA! haha naej skämta bah hehe. men nu ska ja dra iaf herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0